Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Medijski vodič kroz izbornu kampanju 2014.

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 13 februar 2014 02:00
Goran Jevtović
Ipak, Aleksandar Vučić je već jednom pokazao da je u stanju da okrene leđa nečemu što se verovalo da je neraskidivi deo njegovog identiteta.

Čemu ovaj neadekvatni zaključak na kraju, u analizi koja je inzvaredna?
Pa da li je moguće da ovako inteligentni autor do sada nije shvatio šta u stvari Vučić radi pune dve decenije?
Ili nam se g-sn Dinić mlađani malo "femka", ipak preventive radi.

Aleksandar Vučić je svoje pravo lice pokazao 2008. godine (svako je to mogao da vidi ukoliko je imao oči), a od 2012, to je brutalna demonstracija.
Čovek je preko 15 godina potpuno konspirativno i vrhunski pripreman (pre toga školovana, znamo i gde) za ono što sada gledamo.

A to što gledamo i živimo (i tek će, još se nismo približili onom najgorem) zove se složena subverzivna operacija razbijanja i pljačkanja Srbije i neutralisanje Srpstva kao takvog, u kojoj, onaj psihološko-propagandni deo zauzima mesto broj 1.
Zar nam nije nameračio promenu svesti pa čak i mentalnog sklopa.
Preporuke:
73
7
2 četvrtak, 13 februar 2014 02:54
drago_ca
"Aleksandar Vučić je već jednom pokazao da je u stanju da okrene leđa nečemu za šta se verovalo da je neraskidivi deo njegovog identiteta. Zato ne treba gubiti nadu da će u jednom trenutku isto tako raskrstiti sa medijsko-propagandnim muljem, koji Srbijom pali i žari."

Ovoliko pisanije i kritika Vučića da bi se na kraju poentiralo izjavom da je Vučić pravo rešenje za Srbiju.

Vrag je odneo šalu. Ovih dana sam prosto "zatrpan" SNS propagandom u raznim vidovima. I to ne od bilo koga nego od "nezavisnih intelektualaca", "poznatih srpskih nacionalista", "večitih opozicionara"...

Moj drugar "opozicionar" se ubi od promovisanja ideje kako treba bojkotovati izbore jer "ne valja izborni zakon", "izbori su farsa", itd...

Jedan "poznati patriota" zagovara tezu kako ima jedna partija koja "ima tajni nacionalni plan" ali neće da ga javno objavi da "ne bi izgubila izbore". Vi narode pogodite ko bi to mogao biti, kaže on (ali definitivno nisu ovi koji imaju JAVNI nacionalni program).
Preporuke:
42
1
3 četvrtak, 13 februar 2014 03:40
jaje?
Sve to"pije vodu"gospodine Diniću,ali da će Glavni da doprinese ispiranju medijskog mulja,teško.
A znate li zašto.
Ako znate šta je starije,kokoška ili jaje,onda bi trebalo da vam odgovor bude brz i tačan.
Ja znam ne.
Preporuke:
37
0
4 četvrtak, 13 februar 2014 07:57
sofi
Svaka ti je k'o u Njegoša. Mogao bih štošta ružno reći o ovoj vlasti, što ona itekako zaslužuje. Ali neću. Ja ću reći samo ono što znam i na šta me tekst podstakao. Radi se o borbi protiv korupcije, ako vladajući smatraju da je samo hapšenje ta borba. O krivici neću suditi - o tom potom. Ova hapšenja su vrlo rizična, mada su izvedena bučno i uz okestar ,,njihovih'' medija. Daleko je to od dokazane krivice, naročito kod Miškovića. Čak i da mu se dokaže(što je gotovo nemoguće) ono što mu se stavlja na teret, sve bi bilo u granicama bagatelnog kriminala. On je možda sto puta odgovorniji za nešto drugo, ali mu se za to ne sudi. U jednom trenutku i tužilac i sud će doći u dilemu: kako izaći iz svega ovoga. Zastarelost je najbolji metod za to(Kertes, Rašeta). Miškovićeva odbrana zna za to i zato nema razloga da se bori protiv Vučića, ali Vučić ima potrebu da predstavi Miškovića kao napadača i osvetnika.
Preporuke:
25
1
5 četvrtak, 13 februar 2014 08:06
LI ČAN ČE
Svi govore i pišu kako je Vučić kod Feketića spasavao "decu" a na snimku se vidi samo jedno dete. Dakle više je nego jasno da je to bio samo marketing.
Dajem inicijativu;
1.Da se optuži za zloupotrebu helikoptera sa otežavajućom okolnosti s obzirom na potrebu upotrebe istog u svrhu spasavanja više od jedne osobe.Kao i to što je helikopter vojni.
2.Da se odmah pokrene istraga i po mogućnosti donese i presuda pre izbora.
3. Da mu se naplati pun iznos za korišćenje letelice
i da isti mora uplatnicu objaviti na TV kao i svim novinama koje su ga tada proglašavale herojem.
4. Da se smeni vojni komandant koji je odobrio korišćenje helikoptera ili da javno izjavi da je na to bio primoran.
I još jedno pitanje "Zašto ga TV ekipa nije snimala iz helkoptera već su ni krivi ni dužni mogli da nastradaju nameštajući kadar".
Preporuke:
46
0
6 četvrtak, 13 februar 2014 08:14
thinking maize
Bre Diniću, a i ti Vukadinoviću, pa što ne kažete da Vam je gazda Miško tutnuo te "silne" milione!? Ajte, ne budite s..., podelite maklo i sa nama, Vašim vernim komentatorima! Jel smo rušili (i SRUŠILI!) Tadića!? Jesmo! Jel rušimo Vučića i ako Bog (i Rusi!) da, srušićemo ga!? Pa "isprsite" se malo! Eto, vidite da Vučko samo DELKA OBEĆANjA i po neku napojnicu za internet aktiviste SNS-a, pa udelite i Vi nešto za internet "sirotinju raju"!? I LAST BUT NOT LEAST, UDELITE jer je to sve U DUHU PRVOG APRILA! Šta, niste čuli!? Gospodar Vučić je PROGLASIO da je CELE GODINE Prvi April! Jedino su mu "šale" MNOGO NESLANE!
Preporuke:
29
5
7 četvrtak, 13 februar 2014 09:46
Forever Jang
MAlo je ovde prostora da se analizira svo đubre tabloida u Srbiji, što elektronskih, što štampanih. Ja samo krivim Ruse, što nisu smogli volje, snage i novca, da podrže jedan srpski medij. Ali samo jedan. Može to da bude i NSPM, ali ne mora, ali moramo imati jedan srpski medij. E onda će se svi ovi vučići, dačići i društvo raspasti kao mehurovi od sapunice, jer su od tog materijala i napravljeni. Radi istinitosti imam samo jednu primedbu na ovaj sjajan tekst:
nije jasno šta tu ima da traže Aleksandar Vučić ili Novak Đoković.

Ne treba u isti koš trpati Noleta sa PPV-om, jer je Nole sa ocem išao da pomogne prijatelju iz inostranstva koji je ostao zavejan. Nimalo mu nije bila potrebna medijska potpora veleizdajnika. Sasvim se slučajno to poklopilo, i nema smisla da mu pripisujemo nešto za šta zaista nije kriv.
Preporuke:
31
3
8 četvrtak, 13 februar 2014 10:41
gavrilo
Zato ne treba gubiti nadu da će u jednom trenutku isto tako raskrstiti sa medijsko-propagandnim muljem, koji Srbijom pali i žari...sve dovde analiza je savršena i onda pad!zato jer je A.VUČIĆ sada u rukama hobotnice- IMPERIJE koja hoće da poništi srbski Rod ili da ga učini poslušnim mijenjanjem tradicionalne i kulturne matrice ili Srbskom Rodu se sa Aleksandrom Vučićem sprema "Let iznad kukavučjeg Gnijezda"!
Preporuke:
22
0
9 četvrtak, 13 februar 2014 10:54
Zoran Đorđević
Glavno oružje u svemu tome biće mediji.
Mediji su organ vlasti. Uvek i svuda.
Ti isti mediji, na čelu sa "Kurirom", nisu smeli da objave onakvu pikanterju kao što je Svadba, vest od kojih inače žive, a o pokušaju Miškovića da sruši Vučića pišu seminarski rad. Providno (transparentno).
Preporuke:
28
0
10 četvrtak, 13 februar 2014 11:08
Drinko Končarević
Hvala na trudu, posle svega, meni medijski vodič kroz izbornu kampanju 2014 nije potreban. No, nismo svi isti.
Preporuke:
18
2
11 četvrtak, 13 februar 2014 11:53
Beograđanin
Pa, eto recimo da je Dinićev motiv za kopernikanski obrt na kraju članka možda taj da pokuša da nekako utiče na samog Vučića, da ga usmeri u zadnji čas, da mu pruži poslednju šansu da spasi dušu i Srbiju, da možda još nije sve izgubljeno, možda je to apel, vapaj, možda nije nikakva druga namera...recimo da je tako, nadajmo se da će i da uspe. Mada, koliko pratim našu političku scenu, teško bogami, baš teško...
Preporuke:
8
8
12 četvrtak, 13 februar 2014 11:59
Joj
A stranacko zaposljavanje, o tome ni rec. I posle svega zakljucak da ce Vucic nesto da resi. Dajte ne zavaravajte se Dinicu. Pa prvo ce njegovi da ga slome ako pokusa.
Preporuke:
18
1
13 četvrtak, 13 februar 2014 12:03
pop i berberin
Diniću, koliko je koštalo?
Slobodno recite, nećemo mi nikome, ionako vas ne bismo čitali da niste ovde.
Uostalom, odavno je sve postalo roba i ima svoju cenu:)
Dakle, koliko?
Preporuke:
16
4
14 četvrtak, 13 februar 2014 13:02
Rđosav
Aaa, znači, dva-tri tabloida - Kurir, Informer - ugrožavaju demokratiju? Zbog njih će izbori biti neregularni, šta li? A kamo analiza Danasa, Blica (bili i ostali uporište DS-a) pa "državnih" Politike (glodur Lj.S, kadar V.K.), Novosti i RTS-a? - pa da onaj Tijanić nije opravdano odsutan - i dan-danas bi imali ljuto DOS-ovsku RTS (sada je za nijansu manje ljuta.) I? Gde smo sada?

A ovo:
"Aleksandar Vučić ima šansu da promeni političku kulturu u Srbiji nabolje – da postoji odgovornost za izgovorenu reč, da mediji budu sredstvo informisanja, ... da se neodgovorni direktno kazne,..."

- ovo je čist cinizam. Taj isti A.V. je kao ministar informisanja zaveo jedan odličan šešeljevski zakon, kojim su se izmišljotine novinara ekspresno kažnjavale, ali se - pod silnim pritiscima demokratskog novinarstva - odrekao, i dan-danas se pere, od tog inače sjajnog zakona. Dakle: prvo ste ga naterali da se odrekne svake namere o regulaciji novinarskog divljanja - a sad mu tražite - šta?! Ergo: cinizam.
Preporuke:
22
5
15 četvrtak, 13 februar 2014 13:24
Gale
Vucic je jos jedan grobar srpskog naroda u sluzbi IMPERIJE.
Preporuke:
25
1
16 četvrtak, 13 februar 2014 13:34
fristajlo
Dinić malozalutao, ko voda u poplavi....
Preporuke:
14
1
17 četvrtak, 13 februar 2014 14:26
Goran Jevtović
Rđosav
A kamo analiza Danasa, Blica (bili i ostali uporište DS-a) pa "državnih" Politike (glodur Lj.S, kadar V.K.), Novosti i RTS-a?

Rđosave, prijatelju, jesi li u ovim novinama koje si naveo, pročitao bar jedan članak o:
- gaženju Ustava, predaji dela teritorije, ugrožavanju nezavisnosti zemlje, priznanju okupacije (sve najteža krivična dela iz Glave 28. KZ Srbije) od strane udruženeih zapadnih poluga koje predvodi PPV?
Naravno da nisi.
To su ključne stvari, batali članke "rekla kazala" i tekstove kojima se vrlo vešto i dozirano imitira nekakva demokratija i navodna sloboda štampe.

Što se tiče "glodura" Politike, nije ti ona nikakav kadar V.K. već onih kod kojih se i školovala.
A to je SAD.
Pa ti misliš da je PPV doveo tu zato što mu se sviđa.
Ne, već zato što mu je naloženo.

Identično je i sa svima ostalima koje si nabrojao.
Medije u Srbiji drži zapad i to školski.
Igraju se i sa njima i sa sluđenim, politički neobrazovanim srpskim narodom.

Ajd' uzdravlje.
Preporuke:
20
4
18 četvrtak, 13 februar 2014 14:46
Voja Zemun
Ovi redovni komentatori ovde izgleda imaju sud i bez citanja. Da se tekst zavrsio psovanjem majke i oca i brata Vucicu, verovatno bi i tu nasli zamerku sto se ne pominju i nova i bivsa zena PPV.

Pislednji komentar o Vucicu - da ima sansu i da je vec jednom pokazao da moze da se okrene - (a koji redovnim kritizerima ovde najvise smeta) je, barem kako ja vidim, verovatno najveci samar koji je iko ikada uputio Vucicu u tekstu. Covek je, prosto, rekao da je Vucic prevrtljivac koji je vec jednom okrenuo ledja onome sto je "gradio", kao sto je sad slucaj sa "medijskim muljem". U sustini, iz te recenice je jasno da je Vucic pokajnik iz licne korsti i nista vise...
Dakle, ako ista - komentar autora na kraju teksta je u krajnjem slucaju "pokvaren" jer namece apsolutnu nemogucnost Vucica da se promeni...

Dakle, bravo za analizu. Jer ukazuje na bolnu istinu.
Preporuke:
10
10
19 četvrtak, 13 februar 2014 15:06
Agent
Ovog puta, za razliku od svih prethodnih izbora posle 2000, Aleksandar Vučić ima šansu da dobije podršku ravnu onoj koju je imao Slobodan Milošević 1990.

Te '90 godine SPS je osvojio 46,1% glasova. To je bilo tada i nikad više. Sve kasnije je bilo ispod 40%. Ne verujem da će ikad iko da ima takvu podršku kao SPS te 1990-te. Zato mi je teško da razumem kako je moguće da neko poveruje u istraživanje pio kojoj SNS ima podršku preko 40% birača. De ne pominjem da je samo zahvanjujući mešovitom izbornom sistemu SPS dobio 195 mesta u Skupštini. I to je bilo tada i nikad više.
Preporuke:
14
0
20 četvrtak, 13 februar 2014 15:28
Rđosav
Goran Jevtović:

..., jesi li u ovim novinama koje si naveo, pročitao bar jedan članak o:
- gaženju Ustava, predaji dela teritorije, ...
- Goksi, ne zalitaj se, nikakav Ustav Vučko nije prekršio. A verovatno i neće. Uostalom - što da ga krši kad je on zaslužniji za taj Ustav od Koštunice? Seti se kako se Prvi hvalio da je, zahvaljujući njegovoj izmišljotini o šiptarskoj proslavi neuspeha referenduma, drugog dana ipak izašlo dovoljno glasača... - itd, da ne pominjemo sad da je aktuelni Ustav u stvari neustavno donet, zahvaljujući Velikom Legalisti (prvo i osnovno: ne donosi se Ustav u uslovima okupacije dela teritorije, ...)

Dakle: lokalne izbore u pokrajinama raspisuju pokrajinske skupštine. Vučko `ladno mže da se odbrani: pa i da je Kosovo pod našom ingerencijom, opštinske izbore bi raspisala Priština, kao što ih "gore" raspisuje Novi Sad. Samo kažeš: statusna neutralnost - i gotovo, niko te ne može optužiti za povredu Ustava. Pa nije Prvi toliko glup...
Preporuke:
7
20
21 četvrtak, 13 februar 2014 15:49
Goran Jevtović
Rđosave, nisi u pravu. Ne mlati se više braneći Vučića, izgubićeš ugled koji uživaš.
U nameri da skrljaš Koštunicu, što je opravdano, podržavaš i crnog đavola.
Nemoj brate.

Kako bre nije prekršio Ustav?
Sto puta do sada. Od klasičnog krivičnog dela "prevare" (jedno pričajući pre izbora, a sasvim drugo radeći nakon toga), preko protivustavnog mesta "prvi potpredsednik" (tako nešto ne postoji ni u Ustavu ni u Zakonu o radu Vlade!), preko pregovora sa licem sa poternice (s kojim je inače, tajno, vrlo blizak!) mimo brojnih rezolucija skupštine i Rezolucije 1244 koju je totalno devastirao u praksi nastavljajući politiku svih onih posle petog oktobra, sve do betoniranja državne granice sa "Kosovom" i preduzimanja niza mera u praksi da ta tzv. država zaživi (da se ne ponavljam) kao i eklakantnim ne činjenjem da se to zaustavi.

I još jedan dokaz da nisi u pravu (prouči Ustav i izborni zakon), lokalne izbore ne raspisuje "pokrajinska skupština", već predsednik Narodne skupštine R Srbije.
Preporuke:
18
4
22 četvrtak, 13 februar 2014 15:51
Ivan Aleksić
@Goran Jevtović

Rđosave, nisi u pravu. Ne mlati se više braneći Vučića, izgubićeš ugled koji uživaš.


Dajte molim Vas pukovniče, kakav ugled može da ima čovek koji je ovde javno napisao da je glasao za SNS, i da pri tom smatra da nije pogrešio?
Preporuke:
18
4
23 četvrtak, 13 februar 2014 16:11
Rđosav
Goran Jevtović:
Kako bre nije prekršio Ustav?
Sto puta do sada. Od klasičnog krivičnog dela "prevare"...

- "prevara" u politici ne postoji. Niti autorstvo. Sasvim je legitimna "krađa i prekrađa" tuđe politike. Uporedi: Milo Đukanović, ukrao politiku Slavka Perovića, pa sirotom Slavku ostalo samo da ugasi stranku, a Milo caruje. Dakle: ovi što napadaju Vučića - napadaju ga zato što im je ukrao politiku. I vlast.

- ništa on nije "dao" jer i ne može da da. Ali ako progura kroz Skupštinu - onda to više niko ne može da zove "izdaja" ili "kršenje Ustava". Seti se da je i Šešelj Kumanovski sporazum nazivao "Miloševićeva kapitulacija", ali kad je Slobče to proterao kroz Skupštinu - onda više nije kapitulacija.

Dakle: ako Skupština Srbije bude dala Kosovo (pitam se: kakvo je to Kosovo - stoput ga davaše a još ga ne dadoše?!) - onda će to biti to. Ali - s obzirom da se to nije desilo - glupo je trućati o tome. Od takvih šupljih optužbi će se Vučko lasno odbraniti.
Preporuke:
7
14
24 četvrtak, 13 februar 2014 16:11
Panta
Dajte molim Vas pukovniče, kakav ugled može da ima čovek koji je ovde javno napisao da je glasao za SNS, i da pri tom smatra da nije pogrešio?


Pa šta? I Ljotić je prvi preveo Manifest komunističke partije koji je bio osnova za rad drugu Titu u toku revolucije. Rđosav je komunista, a ovi su ljotićevci. Tu je oduvek bilo idejne bliskosti, istomišljeništva i internacionalizma. Zar četnički vojvoda Toma nije nedavno izjavio da mu je drug Tito uzor? Za razliku od mnogih Rđa ne menja uverenja. KPJ još nije završila zacrtani plan na Balkanu.

Bolje bi bilo da dobro pročitate ciljeve KPJ. Za njihovo ostavrivanje namučiće se i EU.
Preporuke:
10
3
25 četvrtak, 13 februar 2014 16:20
Ivan Aleksić
@Panta

A znači Rđosav se ugleda na fašistu, megatrend menadžera i austro-ugarskog kaplara? Sve bolji od boljega. Doduše, lično nisam iznenađen...
Preporuke:
10
1
26 četvrtak, 13 februar 2014 16:24
Rđosav
Pantelijo? Pa gde si bre ti da nam objasniš neke stvari? Ajde, Pantelijo, da mi ne lupamo glavu: ko je dao Kosovo? Tito ili Vučić? Ubismo se ovde nagađajući, a za tebe je to verovatno trivijalno pitanje? Ajde budi ortak - reci nama niščima duhom...
Preporuke:
7
12
27 četvrtak, 13 februar 2014 16:38
Marko Gay
Primecujem da osim licnih kvalifikacija, niko nije odgovorio na vazno pitanje koje je rdosav pokrenuo: da li je "seseljevski zakon" uspostavio dobar model za regulaciju medija?

To pitanje ne tice se samo Srbije.
Preporuke:
8
2
28 četvrtak, 13 februar 2014 16:38
Rđosav
- i Pantelijo, jedna lična molba: ako mi se budu obraćali ovi Srbi-Latiničari, ti proceni da li je pitanje relevantno pa mi ga prosledi na ćirilici. Ja sam gadljiv na Srbe-Latiničare (sa izuzetkom Jasne*) pa ne mogu da čitam njihove komentare. Mogu eventualno da polemišem s onim Hrvatom "alkar"-omFala unapred, Pantelijo, i živ bio.
Preporuke:
5
12
29 četvrtak, 13 februar 2014 17:36
Peter RV
Ovaj Dinic se odlcio na ulogu Vucicevig duse-briznika. Upucuje ga na gospodnji put pravde :

"Ipak, Aleksandar Vučić je već jednom pokazao da je u stanju da okrene leđa nečemu za šta se verovalo da je neraskidivi deo njegovog identiteta."

Po Dinicu, Vuciceva izdaja Sesellja je neki visoki moralni cin, koji bi ovaj trebao da ponovi. Bazirano na cemu, uvjerava nas on,

"Zato ne treba gubiti nadu da će u jednom trenutku.."

...kao izkusni prevarant, Vucic, ponovit njegov akt prevare?

Zakljucak moze bit samo jedan- Dinic nema namjeru da pokvari njegovo prijateljstvo sa Vucicem, zbog nekih smicalica...
Preporuke:
9
6
30 četvrtak, 13 februar 2014 18:51
Panta
Ajde, Pantelijo, da mi ne lupamo glavu: ko je dao Kosovo? Tito ili Vučić?


Rđo, ne lupaj glavu zbog toga. To se zna. Bolje je onda lupaj što kao Srbin tupiš hrvatske stvari.

Kosovo je od Srba uzeo Tito i obezbedio im nacionalnu brojčanu nadmoćnost zabranjujući proteranim Srbima povratak na svoja ognjišta i naseljavajući Šiptare iz "bratske" Albanije. Ovde sam ranije citirao neke razgovore Tita i njegovih komandanta za vreme rata koji su "greškom" ušli u sukob s šiptarskim SS jedinicama (onako kako su ih oni napisali u svojim knjigama).

Valjda znaš kako je ustavnim promenama sistemom "mi po mic" od oblasti Kosovo došlo do pokrajine. Nisam ja pisao te ustave.
Sloba je uspeo da ga vrati pod okrilje Srbije. Onda nastupaju jezuiti.

Vučić, Dačić i Nikolić su Kosovu obezbedili status države i postavili granicu Velike Albanije. Samo je pitanje ko će to potpisati, što se može čekati do 2060. god. Zaboravili su i Rezol. 1244 i Ustav Sr
Preporuke:
10
1
31 četvrtak, 13 februar 2014 19:40
Peca Pop
Dinicu, ajde ti lepo nama priznaj - koliko para ti je dao Miskovic da ovo pises i rusis neupitni autoritet Apsolutnog PPV-a?!

A i ovi placeni komentatori ovde koji odmah spinuju kao da ne vidimo da je ovo cista pljuvacina po Vucicu...

Sramota.
Preporuke:
4
7
32 četvrtak, 13 februar 2014 22:07
Peter RV
@Peca Pop
'Pljuvanje' po osobi koja je izdala sve i svakog, nije bas sramotni akt.
Preporuke:
7
0
33 četvrtak, 13 februar 2014 22:42
Grgur
Srbija je kao zemlja u raspadajućem stanju. Sve ove priče o nekakvom navodnom boljitku čista su farsa. Mi smo, bukvalno, propali u svakom pogledu: duhovnom, moralnom, privrednom, ekonomskom, finansijskom...I, što je najgore, u kandžama smo svetskih nasilnika i bezkrupuloznih profitera koji će nam ispitii zadnju kap krvi. Narod ko narod. Povodljiv, u većini slučajeva i prilično neprosvećen, i sa veoma nerazvijenom svešću, idealan je za manipulisanje i okretanje oko malog prsta od strane nevidljivih centara moći, a preko svojih podanika koji stoje na čelu svojih političkih partija i koji, doslovce, ne smeju uraditi ni jednu jedinu stvar a da se predhodno ne konsultuju sa svojim nalogodavcima. U toj situaciji, postavlja se pitanje, ima li uopšte smisla izlaziti na izbore i glasati za bilo koga, kada se pouzdano zna da se sve na kraju sliva u isti koš, bilo da smo glasali za Kurtu ili Murtu, Gaju ili Raju. Treba jačati svest i pružati otpor i neposlušnost državi koja to suštinski nije.
Preporuke:
7
0
34 petak, 14 februar 2014 08:54
@Rđosav
"ko je dao Kosovo? Tito ili Vučić? reci nama niščima duhom..."

Dragi nišči, ko je dao, nego JBT. Sve im je dao, samo je ostavio svojim nastavljačima da potpišu.
Preporuke:
8
1
35 petak, 14 februar 2014 10:01
Milica S
Vrlo uboka i precizna analiza. Ovaj clanak bi trebalo da procita svako pre bego sto kupi neke novine...
Preporuke:
9
0
36 petak, 14 februar 2014 14:47
Nislija Za PECU POPA
Peco, provalio sam te! Potpisi se, a ne skrivaj iza skracenice imena i prezimena. Nadam se da sve ovo nece da bude stampano u trecoj knjizi o AV!
Nislija!
Preporuke:
5
0
37 petak, 14 februar 2014 20:32
Hercegovac
Moze li mi neko objasniti sta se srbima preko drine sprema kada ovi evropejci bez alternative uskoro uspostave totalitarnu vlast u srbiji, hoce li i nas raspametiti i poceti da nas pomazu i stite kao sto stite srbe sa kosova. Kako da se zastitimo? Do sada a od devedesetih je islo nekako, medjutim izgleda da za interese "bez alternative" i nama nece ici kako smo mislili.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner